totaltkaos.blogg.se

Mitt kaosartade liv. Beskrivningar av mitt liv, det yttre, men mest det inre. Psykisk ohälsa, hopp om tillfrisknande, arbete, familjeliv, Ptja, allt.

Jag gjorde det!

Publicerad 2017-03-27 17:36:32 i Personligt,

JAG! JOGGADE! FEM! KILOMETER! I dagsljus, bör tilläggas!

Det gick inte fort, och i ärlighetens namn gick det inte alls ibland, men jag tog mig runt! 1 timme och 5 minuter tog det. Och mina ben är fortfarande helt döda, men jag gjorde det faktiskt. 

Och det var lika härligt som jag alltid drömt om. Solen som sken, vattnet som glittrade, fåglarna som kvittrade och känslan! Och sen känslan när jag kom hem! Då hade jag kunnat springa en gång till bara på adrenalinet.





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela